181230 Frölunda - Rögle

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Gå ner

Sv: 181230 Frölunda - Rögle

Inlägg av Henrik i mån dec 31 2018, 01:31

eleganten skrev:
Det viktigaste är väl att vara uppriktig och ärlig? Vi är ingen supporterförening eller så som måste hålla en viss linje. Det finns säkert forum-medlemmar som tycker det är lika ansträngande att "palla med" optimism och en vilja att se små framsteg här och var hela tiden. Låt tusen blommor blomma, vi är alla olika!
Ja tur det! Jag lovar tex att inte bekymra mig om Mora och aldrig se en match med dem om de inte möter Rögle.

Henrik

Antal inlägg : 688
Registreringsdatum : 18-06-12

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Inlägg av Henrik i mån dec 31 2018, 01:33

Mike skrev:
Schira är för lojal och professionell för att skita i det och han har fått C:et av en anledning. Tror inte att vi ska börja dra upp en massa skit just nu, alla backar har sämre dagar. Han kommer igen.
Håller med Mike! Ogrundade fantasier Titanus!

Henrik

Antal inlägg : 688
Registreringsdatum : 18-06-12

Användarens profil

Inlägg av TitanusDenAndra i mån dec 31 2018, 01:37

Jag hoppas att ni har rätt, det är en av mina favoritspelare...

TitanusDenAndra

Antal inlägg : 888
Registreringsdatum : 18-06-13

Användarens profil

Inlägg av eleganten i mån dec 31 2018, 08:07

Henrik skrev:
eleganten skrev:
Det viktigaste är väl att vara uppriktig och ärlig? Vi är ingen supporterförening eller så som måste hålla en viss linje. Det finns säkert forum-medlemmar som tycker det är lika ansträngande att "palla med" optimism och en vilja att se små framsteg här och var hela tiden. Låt tusen blommor blomma, vi är alla olika!
Ja tur det! Jag lovar tex att inte bekymra mig om Mora och aldrig se en match med dem om de inte möter Rögle.
Tur vet jag inte, det är väl mer ett oundvikligt faktum att vi är olika. Det känns som ett delvis onödigt löfte då det inte verkar ligga i linje med din supportermentalitet att titta neråt i tabellen. Du för ett intressant resonemang tidigare i tråden om att det framförallt är "MÖFF, LHC och BIF" som vi kan ha bakom oss för att landa på play-in. Ser fram emot rapporter från deras matcher framöver, eller fler tankar om tendenser som pekar på att det är dessa lag vi kan ta oss förbi!
eleganten
Admin

Antal inlägg : 399
Registreringsdatum : 18-06-11

Användarens profil

Inlägg av TitanusDenAndra i mån dec 31 2018, 13:14

fidelis skrev:Vi MÅSTE få tillbaka ordinarie backuppsättning. Fan vad fina vi hade varit i så fall..

Nästa match bör väl alla vara tillgängliga förutom Youds som ingen vet vad som hänt med.

TitanusDenAndra

Användarens profil

Inlägg av Mike i mån dec 31 2018, 14:43

TitanusDenAndra skrev:
fidelis skrev:Vi MÅSTE få tillbaka ordinarie backuppsättning. Fan vad fina vi hade varit i så fall..

Nästa match bör väl alla vara tillgängliga förutom Youds som ingen vet vad som hänt med.
Vad vet vi om Schira?
Mike
Admin

Antal inlägg : 806
Registreringsdatum : 18-06-10

Användarens profil

Inlägg av Macke i mån dec 31 2018, 15:51

Bästa back för tredje matchen i rad-Jonas Ahnelöv, varit direkt dominant i egen zon senaste 3 matcherna! Han är stenhård i kroppen, är snabb till puck och tar kloka beslut konstant, helt enkelt en klassback! Inga fler skador på honom nu tack!

I övrigt är det magiskt bra gjort av Cam Abbott att få ihop ett så pass bra lagspel att vi endast släpper in 2 mål mot serieledarna när 4 av våra 6 backar består av: Jonsson, Bibic, Bondesson och J.W.....
Det är bara att lyfta på hatten! Härligt att Bristedt hängt lite baljor, det behövs då vi ju inte direkt har ett överflöd av målskyttar.

Avslutningsvis så var det underbart att se alla Rögle-fans som verkligen gav järnet igår, vi ägde Scandinavium från start till mål, tack till alla som var där!

Macke

Antal inlägg : 44
Registreringsdatum : 18-10-17

Användarens profil

Inlägg av TitanusDenAndra i mån dec 31 2018, 16:06

God fortsättning alla rättrogna Röglevänner!

TitanusDenAndra

Användarens profil

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum: