180922 Rögle - Brynäs

Sida 3 av 5 Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Gå ner

Sv: 180922 Rögle - Brynäs

Inlägg av Henrik i lör sep 22 2018, 22:00

Mike skrev:Som grädde på moset vänder Mora 1-3 till 4-3 under de 3 sista minuterna mot Frölunda i Scandinavium och tar 3p... herremingud. Timrå spelar oavgjort borta mot omöjliga SAIK och Malmö vinner övertygande mot guldfavoriten Färjestad. Härliga tider.
Jamen då kan vi ju iaf få slippa all press nu, "pop-lagsstämpeln" borde redan ha flugit all världens väg...

Henrik
Admin

Antal inlägg : 255
Registreringsdatum : 18-06-12

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Inlägg av fidelis i lör sep 22 2018, 22:05

Kan inte släppa ilskan. Jösses. Efter all hype och alla uppskruvade förväntningar (även från klubben själv) så är vi tveklöst sämst i serien. Vad fan ska detta likna?

fidelis

Antal inlägg : 26
Registreringsdatum : 18-06-17

Användarens profil

Inlägg av Henrik i lör sep 22 2018, 22:08

TitanusDenAndra skrev:
Mike skrev:
Youds är bättre än Jonsson, JW, Alen och Curran.

Som tyvärr inte betyder någonting alls. JW och Alen är så jävla värdelösa att när du säger att Youds är bättre så kan han fortfarande vara en fruktansvärt dålig spelare. Att ha JW och Alen som måttstockar bevisar ingenting. I min värld är det hugget som stucket. JW sticker visserligen ut eftersom han inte ens håller Allsvensk klass men i övrigt. Nja.

GVM - Du skyller förlusten på att vi saknade 3 eller eventuellt 4 spelare (Beroende på om Sandin ens kommer tillbaka).
Du måste förlika dig med att Sjöa inte spelar mer 2018. Sen fine, Matt och Sandin kommer men om du tror att avsaknaden av dessa 2 + Zaar är det som gör att det ser ut som det gör kommer du bli ruggigt besviken när dom är tillbaka.

Alltså det är inte en grej som fallerar, under Eldebrink kunde man hitta enstaka ljusglimtar som målvaktspelet eller boxplay. I Rögle SHL 2018 finns INGEN ljussglimt.

Målvaktsspelet - Uselt.
Powerplay - Uselt.
Boxplay - ÅTTA alltså Å T T A insläppta mål i BP på endast TRE matcher?!?!?!
Anfallsspelet - Uselt.
Spelidén - Usel - Obefintlig.
Kampen framför mål - Uselt.
Avsluten - Uselt. (Sandin i första perioden var det sämsta jag sett)

Det finns alltså ingenting som fungerar i ett lag som historiskt har haft det tufft och som grädde på mosen så har du 2 tystlåtna oduglingar i båset (Murphy och Hansson) medan du på isen har ungefär 8 spelare som inte har i ett SHL-lag att göra (Elvenes,Sandin,Youds,JW,Curran,Jonsson) Lägg där till Bibic också.

Först skyllde alla på att Skellefteå borta är en tuff match (inte för Mora och Timrå uppenbarligen) sen mot Djurgården var det domaren. Nu heter det att vi har nyckelspelare borta.
Vilka då!?

Vi har inte en back som kanske inte ens kommer och två forwards som inte en jävel vet var vi har dom varav den ena inte spelar mer 2018.

Om 2-3 omgångar är Zaar och Anderson iaf på plats, vänta er inget under.

Rögles problem är uteslutande att Abbot X2 tror att dom kan baka en tårta med bajs vilket i denna smått barnsliga liknelse innebär mediokra backar. Ni kan kolla på gamla forumet att jag har skrivit mig röd att det spelar ingen roll om vi värvar 10 superforwards när vi behöver 3 klassbackar, två om Sandin kommer. Vi fick inte en enda.
Likaså räcker det inte med 2-3 bra anfallare när du vet att Sjöa har problem med hjärnan.

Jag kräver att man agerar och att någonting händer. Lyft upp juniorer, skicka JW åt helvete, ha ett krismöte. Jag vet inte vad. Detta Rögle med eller utan anderson zaar och Sandin kommer inte ha ett skit att sätta emot när det vankas Frölunda, Lakers eller HV.
Tack Titanus! Kan inte säga emot dig. Vi har förstått dig nu. Gråt en skvätt och ta en öl så känns det säkert lite bättre.
Visst är det hela jobbigt, men de gör säkert så gott de kan. Och det är svårt att se just nu så blir säkert roligare så småningom. Ha förtröstan.

Henrik
Admin

Användarens profil

Inlägg av Mike i lör sep 22 2018, 22:08

Titanus

Plocka bort Palushaj, Wandell, Harper och Näkyvä från Örebro = Uselt.

Plocka bort Storm, Hardt, Komarek och Ekberg från Malmö = Uselt

Plocka bort Kellman, Danielsson, Kristo och Gunderson från Brynäs = Uselt

Plocka bort Rowe, Keränen, Bromé och Daloga från Mora = HA-mässiga.

Plocka bort Olofsson, Guter, Gallo och Kinnvall från Timrå = Ha-mässiga.

Ser du vad jag försöker komma fram till? 4 bra spelare gör en enorm skillnad.
Mike
Admin

Antal inlägg : 343
Registreringsdatum : 18-06-10

Användarens profil

Inlägg av TitanusDenAndra i lör sep 22 2018, 22:12

Fast kära någon laget Rögle mönstrade idag med Ahnelöv,Curran,Matson,Elvenes,Liss,Bengtsson mfl - Det laget ÄVEN utan 4 spelare ÄR bättre eller åtminstone likvärdigt med laget som Timrå och Mora har. Förmodligen Malmö med.
Men ändå så spelar dessa lag med hjärta,finess och energi.

Vi får se, som sagt om 2 omgångar så har du så fullt lag som du kan ha eftersom Anderson och Zaar kommer spela och vi vet vad som händer med Sandin.

TitanusDenAndra

Antal inlägg : 248
Registreringsdatum : 18-06-13

Användarens profil

Inlägg av Mike i lör sep 22 2018, 22:15

Jag är lika besviken som er just nu men jag förstår faktiskt inte varför ni är såpass överraskade av att vi förlorar mot SAIK, DIF och BIF med så många borta. Vi är inte bättre än de lagen utan Matt, Sjögren, Zaar och Rasmus. Tyvärr. Plocka bort Kellman, Danielsson, Kristo och Gunderson från Brynäs och låt Rögle spela med fullt lag så vinner man den här matchen enkelt.
Mike
Admin

Användarens profil

Inlägg av TitanusDenAndra i lör sep 22 2018, 22:17

Det lär vi få svar på om 2-3 omgångar.

TitanusDenAndra

Antal inlägg : 248
Registreringsdatum : 18-06-13

Användarens profil

Inlägg av Mike i lör sep 22 2018, 22:19

TitanusDenAndra skrev:Fast kära någon laget Rögle mönstrade idag med Ahnelöv,Curran,Matson,Elvenes,Liss,Bengtsson mfl - Det laget ÄVEN utan 4 spelare ÄR bättre eller åtminstone likvärdigt med laget som Timrå och Mora har. Förmodligen Malmö med.

Vi får se, som sagt om 2 omgångar så har du så fullt lag som du kan ha eftersom Anderson och Zaar kommer spela och vi vet vad som händer med Sandin.
Om vi har Matt, Zaar och Rasmus tillbaka till derbyt så förväntar jag mig ett enormt lyft på alla plan. Går det lika dåligt tiden efter det så kommer jag att ha samma negativa reaktion som ni har nu. Jag är tyvärr inte chockad eftersom jag inte tycker att vi har ett tillräckligt bra lag just nu. Tycker inte att spelare som Curran, Matson, Liss, Bengtsson, Ryfors, Erik mfl lyfter oss över Mora. De har en drös av såna spelare.

Senast ändrad av Mike den lör sep 22 2018, 22:21, ändrad totalt 1 gång
Mike
Admin

Användarens profil

Inlägg av Mike i lör sep 22 2018, 22:19

Det här skickade jag till eleganten tidigare.

Mike
Admin

Användarens profil

Inlägg av Henrik i lör sep 22 2018, 22:30

Tycker Mike har en stor poäng som tangerar det att vi inte är spetsiga och effektiva nog med dagens lag. Visst gör några få spelare stor skillnad eftersom de också gör att den lovande bredden mer kommer till sin rätt. ex: Sjögren som center mellan Höglander och Bristedt måste bli skillnad. Hoppas verkligen Matt snart kan visa en positiv effekt på någon av de enheterna som förväntas vara än spetsigare och producera, kanske Lucas och Thomas? Så kan Ted nog få fräs på Liss eller Bengtsson och Zaar. En av dessa får spela i fjärde vad det lider. Ryfors får svårt att platsa så småning om han inte uppvisar mer. Erik är en nödlösning. Matson blir aldrig en toppcenter hur gärna han än vill, men bör vara fjärdecenter när alla är på plats såvida inte Ryfors rycker upp sig. Sandin är en "lill-Matson" som i bästa fall kan agera sarggrävare åt producenter, men normalt bredvid Matson. Ludvig är tveksam på SHL-nivå. Fånigt däremot att döma talangfulle Jäger redan. Han har knappt fått chansen.

Henrik
Admin

Användarens profil

Inlägg av Mike i lör sep 22 2018, 22:33

Henrik skrev:Tycker Mike har en stor poäng som tangerar det att vi inte är spetsiga och effektiva nog med dagens lag. Visst gör några få spelare stor skillnad eftersom de också gör att den lovande bredden mer kommer till sin rätt. ex: Sjögren som center mellan Höglander och Bristedt måste bli skillnad. Hoppas verkligen Matt snart kan visa en positiv effekt på någon av de enheterna som förväntas vara än spetsigare och producera, kanske Lucas och Thomas? Så kan Ted nog få fräs på Liss eller Bengtsson och Zaar. En av dessa får spela i fjärde vad det lider. Ryfors får svårt att platsa så småning om han inte uppvisar mer. Erik är en nödlösning. Matson blir aldrig en toppcenter hur gärna han än vill, men bör vara fjärdecenter när alla är på plats såvida inte Ryfors rycker upp sig. Sandin är en "lill-Matson" som i bästa fall kan agera sarggrävare åt producenter, men normalt bredvid Matson. Ludvig är tveksam på SHL-nivå. Fånigt däremot att döma talangfulle Jäger redan. Han har knappt fått chansen.  
Det är precis det här jag menar. Vi är på Moras nivå utan Zaar, Sjögren, Matt och Rasmus och då är 3 raka förluster inget häpnadsväckande. Jag är jävligt förbannad men inte ett dugg förvånad.
Mike
Admin

Användarens profil

Inlägg av Henrik i lör sep 22 2018, 22:42

Mike skrev:
TitanusDenAndra skrev:Fast kära någon laget Rögle mönstrade idag med Ahnelöv,Curran,Matson,Elvenes,Liss,Bengtsson mfl - Det laget ÄVEN utan 4 spelare ÄR bättre eller åtminstone likvärdigt med laget som Timrå och Mora har. Förmodligen Malmö med.

Om vi har Matt, Zaar och Rasmus tillbaka till derbyt så förväntar jag mig ett enormt lyft på alla plan. Går det lika dåligt tiden efter det så kommer jag att ha samma negativa reaktion som ni har nu. Jag är tyvärr inte chockad eftersom jag inte tycker att vi har ett tillräckligt bra lag just nu. Tycker inte att spelare som Curran, Matson, Liss, Bengtsson, Ryfors, Erik mfl lyfter oss över Mora. De har en drös av såna spelare.
Precis! Förhoppningar och förväntningar är olika saker. Klart man ska vara optimist på förhand. Men realistiskt sett är motgången ingalunda en jätteöveraskning. Däremot har jag precis som du förväntningar på att man så småningom ska få ihop det ganska bra, när alla är tillgängliga. Och jag hoppas verkligen Sjögren är redo ganska snart. Hans tyngd, pondus, rutin och kunnande behövs. Men Matt, Zaar och Rasmus gör förhoppningsvis tillräcklig skillnad relativt snart.

Henrik
Admin

Användarens profil

Inlägg av Mike i lör sep 22 2018, 22:43

Jag kommer att bli orolig om Rasmus stannar i NA. Vi behöver honom mer än vad vi behöver Ahnelöv.
Mike
Admin

Användarens profil

Inlägg av Mike i lör sep 22 2018, 22:53

Jag håller med Titanus om bristerna. Däremot menar jag att en stor del av bristerna har kommit som ett brev på posten iom avbräcken. Nästa problem är osäkerheten kring Rasmus och Sjöa. Matt och Zaar blir ett lyft men kanske inte såpass mycket som vi önskar. Någon annan kommer säkert skada sig och vara borta istället. Vi kan inte räkna med att de övriga håller sig friska. Att backsidan är en svaghet kommer vi inte ifrån. Förstår inte varför Sjögren skulle vara borta hela året? Han har kört flera veckor i högt tempo på träningar minus kroppskontakt. Ger man honom klartecken för fysisk kontakt så är han redo för match inom 1-2 veckor. Konstigt om ryktena stämmer.
Mike
Admin

Användarens profil

Inlägg av Mike i lör sep 22 2018, 22:57

Mike
Admin

Användarens profil

Inlägg av HBG_Micke i lör sep 22 2018, 22:58

Mkt bra poänger Mike & Henrik!
Syns tydligt hur sårbara & uddlösa vi är för tillfället och oroande ifall Sjöa inte hinner bli spelklar innan 2019.
Trist att vara Röglesupporter nu...

HBG_Micke

Antal inlägg : 22

Användarens profil

Inlägg av Mike i lör sep 22 2018, 23:07

Henrik skrev:I övrigt tycker jag faktiskt inte att BP är så uselt spelmässigt. Man rör sig inte alltid rätt, men står definitivt inte stilla och tittar på. PP är däremot idéfattigt. Och avsluten generellt är alldeles för annonserade/lättlästa/icke-överraskande/tama. Man ser nästan förvånade och handlingsförlamade ut när man väl kommer till målchans.
Mina intryck från ståplats var att Brynäs stressade något djävulskt i BP, såpass mycket att Röglespelarna aldrig fick någon ro, man blev hela tiden sönderstressade och skickade över problemen till någon annan. Rögles box däremot lät Brynäs diktera och passa runt ostört. När man får tiden och ytorna som de fick så ringer det förr eller senare. Rögles box var passivt och när motståndarna satte ett högt pucktempo hängde Röglespelarna inte med i förflyttningarna och Brynäs fick farliga skottlägen som antingen resulterade eller var snudd på att gå in. Sett till chanserna kunde de ha gjort 2 mål till i PP.

Ogilthorpe skrev:Men seriöst - den här klubbens BP-strategi under de senaste åren är bland det sämsta jag varit med om. Ögonen blöder. Likväl samma mög gång efter annan. Med så mkt hockeykunnigt folk i staben så MÅSTE man väl för f-n ha kommit längre än så här?! Målen i röven är ju fan identiska - videogenomgång någon??

Bertov/Ahnelöv borta alltså, då kvarstår alltså bara en bra back. Tacka fan för att Schira var så frustrerad...

Ridå.
Word!
Mike
Admin

Användarens profil

Inlägg av Henrik i lör sep 22 2018, 23:28

Det svider som faaan! Men tålamod please! Ska den här föreningen någonsin växa ur sin naiva lindansarkostym så krävs det faktiskt att vi tål motgångar, spottar i nävarna och kämpar vidare tills vi lär oss.

Och jag vet att vi haft det segt några säsonger redan. Men tänker jag på ledningen. Är övertygad om att Chris och Cam spottar och svär ikapp just nu. Men förhoppningsvis bär deras envishet frukt till slut. Jag tycker vi ska vara ödmjuka och ha tålamod tom om det skulle bli ännu en jobbig säsong som länge handlar om att undvika kvalplats. Jag känner fortfarande att klubben i stort är på rätt väg och att Abbottarna i stort tänker väldigt rätt. Skulle de ha oturen att Sjöa tar väldigt lång tid på sig att bli spelklar så tycker jag likväl man gjorde rätt som värvade hem honom, sinnebilden för "färdvägen". En senkommen "artist" som Matt bör man kunna unna sig, men man ångrar nog att man inte hyste in honom i Helsingör. Kanske har man trots idog scouting övervärderat Thomas? Visst borde man hittat ett kanske billigare och bättre alternativ till Ahnelöv, definitivt någon i matchform, långt tidigare. Och en klassback fattas fortfarande! För man kan fortfarande inte räkna med Rasmus. Då kunde jag förstått chansningen med Curran. Jag tror man lär sig av detta inför kommande säsonger.

Ingen kan säga annat än att Höglander och Bristedt var bra värvningar. Jag tror även Jäger kan visa sig vara en sådan på sikt. Erik må vara en ok, billg utfyllnad. Klart Ryfors skulle vara kvar. Men två Elvenes kanske är i mesta laget? Kanske vågade man inte gå emot drömmen om en ny "Elvenes-era"? Kanske drömmer man själv? Youds är i grunden en egen nödlösning man får leva vidare med även i år. Alen ett äldre lik i lasten man kanske snart inser att man lika gärna kunde städat bort på en gång? Men att fimpa båda Bibic på ett bräde kanske inte var intern-politiskt opportunt då de använts så flitigt som ansikte utåt? (Tycker mig inte se Alen lika ofta intervjuad längre dock). Synd i det sammanhanget att man lät sig luras av JW:s glimtar direkt efter Abbotts ankomst. Kanske också naivt (eller friskt vågat) att fylla på med Jonsson just i det sammanhanget? Men jag tror man lär sig även av det.

Problemet är att varje ny stab börjar på ny kula och tenderar att göra om liknande misstag i större eller mindre omfattning. Om de aldrig får chansen att lära sig av sina misstag över tid så kommer klubben att låta nya människor uppfinna sitt eget otillräckliga hjul gång på gång och stå och stampa på ruta ett. Jag litar främst på Abbotts karaktär. Vi behöver ge dem tid att bygga tills dess att vi flyger! Det skulle så klart inte bli bättre omedelbart om vi t.ex tog hit Evertsson och Hallam. Vi ger oss aldrig!

Henrik
Admin

Användarens profil

Inlägg av Henrik i lör sep 22 2018, 23:45

Mike skrev:
Henrik skrev:I övrigt tycker jag faktiskt inte att BP är så uselt spelmässigt. Man rör sig inte alltid rätt, men står definitivt inte stilla och tittar på. PP är däremot idéfattigt. Och avsluten generellt är alldeles för annonserade/lättlästa/icke-överraskande/tama. Man ser nästan förvånade och handlingsförlamade ut när man väl kommer till målchans.
Mina intryck från ståplats var att Brynäs stressade något djävulskt i BP, såpass mycket att Röglespelarna aldrig fick någon ro, man blev hela tiden sönderstressade och skickade över problemen till någon annan. Rögles box däremot lät Brynäs diktera och passa runt ostört. När man får tiden och ytorna som de fick så ringer det förr eller senare. Rögles box var passivt och när motståndarna satte ett högt pucktempo hängde Röglespelarna inte med i förflyttningarna och Brynäs fick farliga skottlägen som antingen resulterade eller var snudd på att gå in. Sett till chanserna kunde de ha gjort 2 mål till i PP.

Ogilthorpe skrev:Men seriöst - den här klubbens BP-strategi under de senaste åren är bland det sämsta jag varit med om. Ögonen blöder. Likväl samma mög gång efter annan. Med så mkt hockeykunnigt folk i staben så MÅSTE man väl för f-n ha kommit längre än så här?! Målen i röven är ju fan identiska - videogenomgång någon??

Bertov/Ahnelöv borta alltså, då kvarstår alltså bara en bra back. Tacka fan för att Schira var så frustrerad...

Ridå.
Word!
Uppenbarligen var BP inte bra nog. Det ringde ju en del. Men jag köper inte beskrivningen "ostört" och "passivt". Säkert inte aggressivt nog. I vissa avgörande lägen när man känner att man tappar taget/pressen om BIF blir man för tveksam, lite avvaktande, /räddhågsen och försiktig och backar in i sin box, än värre att man i den då står för stilla med ben och klubbor och låter dem spela runt för obehindrat eller glömmer bort Blomqvist som glider ner, vilket straffar sig. Men man står ej som statyer hela tiden och låter dem prickskjuta. BP är hyperaktivt i jämförelse med det stillastående kamikaze-BP:t vi såg för ett år sedan. Den "obefintliga spelidén" är heller ej lika obefintlig. Vi blir långt ifrån överkörda som under förra säsongsupptakten. I jämförelse med det är vi definitivt mer rätt på det nu. Då såg jag inte ens energi eller kämpaglöd. Det gör jag nu. Men det är kanske föga tröst i denna stund. 2 steg fram och ett tillbaka är inte ovanligt i utvecklingsprocesser. Räkna med lite vals...

Henrik
Admin

Användarens profil

Inlägg av eleganten i lör sep 22 2018, 23:50

Det mest talande för mig är att jag i andra perioden börjar intressera mig oroväckande mycket för hur de andra bottenlagen presterar. När Frölunda tog ledningen med 3-1 skrek jag rakt ut. Det var ljuvligt när Djurgården körde över Örebro. Det gav mig hopp när Skellefteå kvitterade mot Timrå. Skönt till slut att Timrå bara tog 1p även om Mora var starka och plockade 2p borta mot Frölunda, något som vi inte mäktat med på åratal.

Ni fattar. Den här säsongen handlar om att tampas med de andra bottenlagen.

BP är bedrövligt i år. Lagen vi möter kan spela runt i lugn och ro och hittar till slut rätt. PP likaså, helt uddlöst.

Vi är för trubbiga bland forwards. Om Linus Sandin satt sitt öppna mål mot SAIK och Ryfors satt sitt friläge i slottet mot Brynäs kanske matcherna hade tagit en annan vändning.

Matson ser inte ut att komma loss poängmässigt. Han ser ut som samma gamla brunkare i fjärde som vi är vana vid.

Vi började starkt mot SAIK rent spelmässigt men har sen dess blivit sämre och sämre.
eleganten
Admin

Antal inlägg : 88
Registreringsdatum : 18-06-11

Användarens profil

Inlägg av eleganten i lör sep 22 2018, 23:51

prebens skrev:
Vi har tyvärr fått en dålig start och självförtroendet är synbart skadat.
Uppenbarligen kan Timrå ta poäng mot SAIK och Mora vinna mot Frölunda.
Men håller med, tung start.
Vi var starka mot SAIK, förde matchen stora delar. Sen dess har det sett sämre och sämre ut.
Brynäs spelade ut oss.
eleganten
Admin

Användarens profil

Inlägg av eleganten i sön sep 23 2018, 00:02

Mike skrev:Jag kommer att bli orolig om Rasmus stannar i NA. Vi behöver honom mer än vad vi behöver Ahnelöv.
Kan inte tänkta mig att Toronto vill ha Rasmus hos oss som det ser ut nu.
Självklart har de koll på hur det går för oss och vilken miljö de skickar honom till.
eleganten
Admin

Användarens profil

Inlägg av eleganten i sön sep 23 2018, 00:23

Den här säsongen handlar om jakten på plats 12 i tabellen.
eleganten
Admin

Användarens profil

Inlägg av Mike i sön sep 23 2018, 00:43

Jag tycker att matchen var jämn rent spelmässigt. Brynäs var effektivare och kunde spela på ledning. Fan vet hur matchen hade utvecklat sig om Ryfors satt sitt rena läge i slottet. Det är den typen av medgång laget behöver just nu. Vi kan inte börja matcherna med att ligga under och jaga.

Tro det eller ej men avancerad statistik visar att Rögle hade ett stort övertag i spelet. 40-28 visar skottstatistiken i 5 mot 5. Rögle hade 5,26 min med pucken på klubban i offensiv zon jämfört med Brynäs 2,42 min (possession). Rögle hade fler kontrollerade ingångar i offensiv zon och betydligt fler lyckade utgångar där man samtidigt når offensiv zon i 5 mot 5, 39% jmf med Brynäs 14%. Man hade fler lyckade passningar till spelare i slottet och fler skott på mål från slottet. Finns fler stats som talar för Rögle men jag orkar inte just nu. Rögle gör ingen bra match men Brynäs vinner på sin effektivitet. De gör mål medan Ryfors, Bristedt, Ludvig mfl missar.

Brynäs spelade ett smart bortaspel och väntade på misstag från Röglespelarna. De spelade rakare och kändes överlag tyngre och mer sammansvetsade. Vi var för omständiga och sökte svåra passningar eller så dumpade vi pucken utan att någon Röglespelare var i närheten.
Mike
Admin

Användarens profil

Inlägg av Citizen i sön sep 23 2018, 09:25

Cam verkar iaf ha sjukdomsinsikt och det ger hopp.
– Alla svettas och jobbar hårt, men det betyder inte mycket i den här ligan om du inte gör det tillsammans och följer ett system. Då blir det kaotiskt.

Till skillnad från Roger Hansson som tyckte det var jämnt och de små sakerna som avgjorde.
Citizen

Antal inlägg : 30

Användarens profil

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 3 av 5 Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen