180920 Djurgården - Rögle

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Gå ner

Sv: 180920 Djurgården - Rögle

Inlägg av prebens i tor sep 20 2018, 20:47

Jag tycker ändå att Currren blir bättre och bättre men Williamson, Youds och Jonsson håller inte på denna nivån. Alldeles för veka hur JW kan vara ass är märkligt. Saknar faktiskt Bibic... Första passet saknas. Thomas var finns han, Lerg kom tillbaka!!

prebens

Antal inlägg : 46
Registreringsdatum : 18-06-11

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Inlägg av Ogilthorpe i tor sep 20 2018, 21:04

Fast hårt att döma ut Jonsson, inte det lättaste att spela med Curran i den nivå han är på. Tycker samtliga backpar är felkomponerade. Och saknar Sandin
Ogilthorpe

Antal inlägg : 211
Registreringsdatum : 18-06-14

Användarens profil

Inlägg av fidelis i tor sep 20 2018, 21:06

Det är sanslöst hur bra Schira är. Jösses, gör ju allting rätt i alla spelmoment och i alla delar av isen. Se och lär, resten av backarna.
fidelis

Antal inlägg : 56
Registreringsdatum : 18-06-17

Användarens profil

Inlägg av fidelis i tor sep 20 2018, 21:08

När vi väl tar oss in i matchen igen och skapar nerv så ska domarna så klart ge Djurgården en knuff i rätt riktning. Hur blir det där utvisning? För helvete ..
fidelis

Antal inlägg : 56
Registreringsdatum : 18-06-17

Användarens profil

Inlägg av Mike i tor sep 20 2018, 21:14

Som sagt, sämre BP än HHC.
Mike
Admin

Antal inlägg : 572
Registreringsdatum : 18-06-10

Användarens profil

Inlägg av Mike i tor sep 20 2018, 21:17

6 mot 4 och de förlorar dueller som leder till 5-2. Starkt.
Mike
Admin

Användarens profil

Inlägg av Mike i tor sep 20 2018, 21:22

JW är kass. Att man ens hoppades på uppryckning.
Mike
Admin

Användarens profil

Inlägg av Ogilthorpe i tor sep 20 2018, 21:33

ja Riktig svagt att släppa 5-2 i det läget. Men å andra sidan är det inte där det avgörs. Ledande spelare? Var? Är mest orolig för Thomas som inte syns alls.

BP är lika illa som förra säsongen, där ser man inte riktigt någon linje. Än.

Å andra sidan två skittuffa bortamatcher. Lördagen viktigare. Lucas (viktigt!!) tillbaka och Ville lär stå. Hoppas även på Zaar.

Jäger??

Kommer Sandin tillbaka?

Ogilthorpe

Användarens profil

Inlägg av Euroc76 i tor sep 20 2018, 21:39

Visst har man mött 2 bra lag, på bortaplan. Men men men, laget är långs stunder betydligt sämre än motståndarna. 3-2 när domarna ger DIF PP som leder till 4-2. Game over. Det här laget kommer att behöva lång tid för att fungera. Kedjan med Horvath-Sandin-Elvenes är ju för fan knappt alldvensk klass. Flera spelare har varvats från allsvenskan och är osäkra kort som kommer att behöva tid. Sen allvarligt, vi har ett bra backpar. Resten är skit. Vi kommer att behöva ytterligare en bra back in i laget om inte Rasmus kommer tillbaka. JW kan dom skicka till Oskarshamn.

Euroc76

Antal inlägg : 33
Registreringsdatum : 18-07-30

Användarens profil

Inlägg av TitanusDenAndra i tor sep 20 2018, 21:47

Visst två bra topplag på bortaplan men att släppa in TIO JÄVLA mål är fullkomligt uruselt. Inte okej någonstans!!
Kan Timrå (!) slå suveräna mästarna Växjö, ja då kan fan Rögle utan 5 spelare stå upp hyggligt mot dessa två lag man har mött.

Jesper W hör inte hemma i ett lag på en seriös nivå, att förlänga med honom var ett skämt. Fullkomligt urusel spelare.

Ahnelöv - Medioker idag. Han lär väl lyfta men idag får han ta på sig minst ett av målen. Bedrövligt agerande.

Pogge - Bör inte stå på ett tag oavsett hur många Ville släpper in på lördag.

Brithén och Schira är livsviktiga och lagets ryggrad.

Thomas kommer att bli den nya Conolly.

TitanusDenAndra

Antal inlägg : 534
Registreringsdatum : 18-06-13

Användarens profil

Inlägg av HBG_Micke i tor sep 20 2018, 21:52

Håller med angående Williamsson - helt sinnes att han fick förlängt! Usch vilken trist start detta var, fan nån pinne hade varit trevligt och 10 insläppta på 2 matcher är väl sisådär....

HBG_Micke

Antal inlägg : 28
Registreringsdatum : 18-06-12

Användarens profil

Inlägg av Oi! i tor sep 20 2018, 21:56

Ogilthorpe skrev:Mkt bättre fart och press i andra, men ineffektivt och trubbiga avslut. 3-1 inte fullt rättvist, DIF har inte haft mkt i andra. Så jävla typiskt med trean..

Bristedt//Höglander bäst som vanligt, in med Ted där så får man en riktigt vass enhet. Ted grymt bra men shit vad anonym omgivning! Thomas är som ett klent spöke, lyfter inte han sig enormt mkt så börjar det osa flopp.

Schira och Bertov bäst bakåt. Bertov riktigt spännande

Och ja som Mike säger, tänker man på vilka spelare som är borta så är det som en tänkbar förstafemma.

55/27 stora problem. 4 likaså. Överlag backsidan medioker, som väntat. Ahnelöv är jag inte orolig för, kommer att lyfta. Kommer Sandin tillbaka?

Exakt, sätt ihop Ted med Höglander och Bristedt. Riktigt bra alla tre idag!!!
Bertov och Schira klart bäst på baksidan. Schira är fenomenalt bra. Ahnelöv kommer säkert steppa upp match för match.
Tyckte Jonsson gjorde det ok. Sandin måste tillbaka! Annars in med en back till. Tyckte Jonsson gjorde det ok. Inte Pogges fel att det blev 5 mål bakåt.

Resten måste öka men jag känner mig ganska lugn, det här kann lossna redan på lördag men vi får inte ge iväg puckarna som vi gjorde idag. Uselt passningsspel över hela banan. Undantag, 21, 38, 67. De såg även till att hålla pucken i offensiv zon. Lyckades störa så pass mycket att Dif fick problem allt som oftast de var inne på isen. Brithen låg på väldigt bra och kunde kämpa åt sig en del puckar. Thomas måste steppa upp till Teds nivå. Liss borde ha satt minst en kasse idag.

Oi!

Antal inlägg : 74

Användarens profil

Inlägg av Blagh i tor sep 20 2018, 22:08

Lika bra att skicka Curran så snabbt som möjligt. Han kommer aldrig hålla denna nivån

Blagh

Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 18-07-18

Användarens profil

Inlägg av Blagh i tor sep 20 2018, 22:11

Mycket snack i media om att Rögle är så snabbt lag. Har sett 3 matcher nu: första mot HV, Skellefteå samt djurgården. Samtliga lag har haft betydligt mer fart ön Rögle

Blagh

Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 18-07-18

Användarens profil

Inlägg av TitanusDenAndra i tor sep 20 2018, 22:21

Elvenes spelar på lördag men Bibic borta 3 veckor.
Kommer Sjögren spela 2018?
Tvivlar starkt på det.

TitanusDenAndra

Användarens profil

Inlägg av TitanusDenAndra i tor sep 20 2018, 22:28

Märkligt uttalande utav Abbot alltså.

"Tävlingsmomentet är er viktigaste del i spelet. Hur kan ni inte vara där ni vill vara i den delen?
– Bra fråga. Det är någonting vi får jobba igenom och diskutera. Jag slänger ut idéer här nu, men det kan vara så att killarna som inte spelat på den här nivån ännu kanske känner av nerver eller tänker för mycket."

Bullshit!
Det är just dom spelarna som inte spelat på denna nivå som levererar!! Bengtsson,Bertov,Höglander,Bristedt (undantaget Curran).
Medan spelarna som har spelat på den här nivån (Ahnelöv,Pogge,JW för att nämna några) är dom som floppat.

TitanusDenAndra

Användarens profil

Inlägg av Citizen i tor sep 20 2018, 22:36

Alltså boxplay. Hur är det möjligt att spela så tafatt. Ser faktiskt värre ut än förra säsongen. Detta måste justeras snarast.
Citizen

Antal inlägg : 53

Användarens profil

Inlägg av Dipa i tor sep 20 2018, 23:43

Hemma efter matchen och några öl.
Några reflektioner:
- extra välfyllt Hovet och även på Röglesektionen:-)
- tur att vi fick två ”stor bonus om vi vinner” matcher som start på säsongen. Skellefteå och Djurgården på bortais. Lätträknat de gånger vi plockat poäng här.
- ovan punkt, med tanke på hur det hade varit att starta serien med ett flertal huvudspelare frånvarande, och möta tänkta bottenlag, dvs ”måstematcher”. Mot de lagen kommer vi ha Matt och Elvenes samt Zaar och ev Sjögren och Sandin på plats.
- Dagens lag såg frånåkta ut under några byten, sen tvärtom under nästkommande. Precis som även påpekats av spelarna i HD.
- Höglanderkedjan är ju helt underbara:-)
- Ahnelöv känns ju oengagerad, trött, otränad...hoppas på snabb förbättring och att det bara handlade om att han inte ville slå sitt gamla lag idag.
- Thomas och Curran mfl som ska vara ledande spelare. Ojojoj.
- Lördag blir en värdemätare. Hoppas på full Lindab, med bra tryck i hallen.
- Säsongen är lång. Roligare att komma underifrån med förluster mot topplag än att ligga i topp som Örebro, skapa överdrivna förväntningar, och glida neråt i tabellen. Vi kommer att klättra och varje steg är kul.

Dipa

Antal inlägg : 72
Registreringsdatum : 18-06-15

Användarens profil

Inlägg av prebens i tor sep 20 2018, 23:48

Jag ser inte Thomas lyfta tyvärr, saknar skridskoåkning och styrs lät ut av Dif. Har inte puckbehandlingen heller. Han har inte skillsen att runda en back. Lerg hade annan kapacitet, tyvärr.
Curran däremot är riktigt duktig med klubban och kommer att lyfta när han får upp tempot. Tyvärr saknas tålamodet då resten av backarna är en katastrof. Förutom Schira och Bertov. Det blir en tuff säsong. Förvånad över Abbots naiva matchning. Man undrar hur Cory Murphy tänker? Han ser ut som en skolpojke vid Abbots märkliga timeout. Det ser nästan precis ut som förra året vid denna tiden. Inget första pass, alibispel av flera av spelarna. Och Zaar ingen frälsare. Nej hoppet står till Sjöss och Matt Anderson och Bristedt och Höglander de andra borde skämmas när en 17 åring utklassar dem.

prebens

Antal inlägg : 46

Användarens profil

Inlägg av eleganten i fre sep 21 2018, 00:00

Ojojoj det var ingen vacker syn. Vi gör en mycket sämre match än mot SAIK. Bristedt, Höglander och Schira är jättebra. Bertov, Brithén och Bengtsson är bra. Resten vetifan..

Jag håller med Ogilthorpe om att det hade varit intressant med Ted mellan Höglander och Bristedt. Det är dessa två som spelat som en förstalina flera matcher i rad.

Och backarna.... det känns riktigt illavarslande. Står liksom Titanus oförstående till förlängningen med JW. Tycker det ser ut som det alltid sett ut. Jag ser inte det Prebens ser i Curran, han är en jätterisk i egen zon varje byte och gör ingenting offensivt. Youds är helt okej i min bok. Vi behöver ha tillbaka Rasmus Sandin som är i klass med Schira. Sen behöver Bertov bli ordinarie, han är näst bästa back ikväll. Jonsson väger lätt och är inte bra, det ser man även om han bildar backpar med Curran. Väntar lite med omdömet om Ahnelöv, tycker han bitvis spelar tufft och resolut och gör mer nytta i offensiv zon än många andra.

Take home message: vi räcker inte till mot topplagen, man kan sluta prata om topp 6. Curran kan nog fungera mot långsammare, sämre motstånd. Det finns sämre lag i ligan. Thomas, Liss, Sandin osv kan nog växa mot Malmö eller Brynäs.
eleganten
Admin

Antal inlägg : 266

Användarens profil

Inlägg av TitanusDenAndra i fre sep 21 2018, 00:07

Ett litet inlägg i debatten.
Att Rögle skulle ha svårt mot Djurgården borta är en myt.

Bortsett ifrån denna matchen så har vi mött dom 9 gånger uppe i Stockholm senaste par åren. Vi har 5 förluster och 4 vinster där uppe. Brukar dessutom vara ganska jämna tillställningar.

Skulle Schira skada sig så kan vi lika väl ställa in skridskorna. Otroligt oroväckande. Fortfarande hör jag Chris ord i bakhuvudet för några månader sedan "Vi har en fantastisk backuppsättning, vi är nöjda med dom spelarna vi har".
Otroligt.

TitanusDenAndra

Användarens profil

Inlägg av Ogilthorpe i fre sep 21 2018, 14:45

eleganten skrev:Står liksom Titanus oförstående till förlängningen med JW. Tycker det ser ut som det alltid sett ut. Jag ser inte det Prebens ser i Curran, han är en jätterisk i egen zon varje byte och gör ingenting offensivt. Youds är helt okej i min bok. Vi behöver ha tillbaka Rasmus Sandin som är i klass med Schira. Sen behöver Bertov bli ordinarie, han är näst bästa back ikväll. Jonsson väger lätt och är inte bra, det ser man även om han bildar backpar med Curran. Väntar lite med omdömet om Ahnelöv, tycker han bitvis spelar tufft och resolut och gör mer nytta i offensiv zon än många andra.

Visst, nu har det bara gått två matcher och jag har fortfarande inte gett hoppet om att Curran kan lyfta och att Ahnelöv blir riktigt bra, men spelare som finns kvar sedan tidigare säsonger har ju liksom spelat ut det som finns. Jag har aldrig och kommer aldrig fatta JW. Säkert jättetrevlig i gruppen och träningsvillig, men att han plötsligt skulle blomma ut efter 700 svåra år har jag svårt att tro. Känns som en Erkgärds.

Sedan tycker jag att man gott kunde sätta ihop backparen annorlunda. Ahnelöv ska fan inte behöva någon dadda i Schira, sätt lovande Bertov med Schira så han utvecklas till max. Och med tanke på hur Curran har börjat, så behöver han stabilitet och då borde det bli bättre med Ahnelöv. Jonsson hade mått bra av en säsong i allsvenskan. JW/Youds/Bibic, ja jag vet inte, samtliga tre hade behövt kampelra med någon bättre - som inte finns. Det verkar inte som att Sandin kommer hem, så då får man hoppas på att man hittar något annat.
Ogilthorpe

Användarens profil

Inlägg av Ogilthorpe i fre sep 21 2018, 14:46

TitanusDenAndra skrev:Ett litet inlägg i debatten.
Att Rögle skulle ha svårt mot Djurgården borta är en myt.

Bortsett ifrån denna matchen så har vi mött dom 9 gånger uppe i Stockholm senaste par åren. Vi har 5 förluster och 4 vinster där uppe. Brukar dessutom vara ganska jämna tillställningar.

Skulle Schira skada sig så kan vi lika väl ställa in skridskorna. Otroligt oroväckande. Fortfarande hör jag Chris ord i bakhuvudet för några månader sedan "Vi har en fantastisk backuppsättning, vi är nöjda med dom spelarna vi har".
Otroligt.

Fast å andra sidan, vad ska han säga? Kan ju inte gärna gå ut i media som ledare/chef och såga det material man har. Men visst, vi fans har ju verkligen undrat sedan day 1.
Ogilthorpe

Användarens profil

Inlägg av Henrik i fre sep 21 2018, 14:56

Läsningen av er och matchrapporteringen bekräftar bilden av ett lag som är långt ifrån färdigt, men heller ej krisdrabbat. Ännu iaf. 0p efter två mycket svåra bortamatcher är varken skräll eller katastrof. Samtidigt avslöjas brister. Nu behöver självförtroendet och färdvägen brotta ned nalkande tvivel med en seger mot Brynäs. Följs den upp med seger mot Frölunda och derbyseger lär vi åter vara muntra som spelemän.

Emellertid är det stor risk för grus i maskineriet pga att den länge så bristfälliga backsidan har renoverats lite väl tveksamt och naivt. Men med tanke på att kapten Schira är brilliant, att vi kanske får tillbaka Rasmus, att Bertov verkar vara bra, att Youds är ok och att Ahnelöv säkert hittar högre nivåer efterhand (räkna ej med full valuta för 300t/mån Mike), så lever fortfarande hoppet att tom backsidan kan se riktigt bra ut så småningom, om tränarna också förstår att para ihop och matcha dem rätt dvs. Hur det ska fungera på kort sikt med nuvarande manskap och form vet jag ärligt talat inte. Vi får be en bön att Cam o co lyckas kräma ur en liten toppsvit i berg-och-dalbanan under de närmsta tre hemmamatcherna.

Rasmus måste komma tillbaka för att det som helhet ska hålla och äta maximalt med istid tillsammans med Schira. Annars kan vi nog sitta där med skägget i brevlådan. Ahnelöv ska så klart bära upp ett andra backpar värt namnet, rimligtvis Curran som förhoppningsvis också tar sig, spelar PP och blir avlastad i 5-mot-5 av sjundeback Jonsson, i sin tur vald på denna position pga utvecklingpotentialen och förmågan att "fylla i lite var som". Bertov och Youds borde kunna vara ett välfungerande tredje backpar.

Tappade hakan då Chris förlängde med JW. Sen hoppas man ju. Sen blir han assisterande kapten. Man undrar och hoppas än mer. Nu orkar jag inte gnälla mer och litar slutgiltigt till mitt eget omdöme. Han var, är och förblir fel. Punkt. Jonssons kontrakt förvånade också en del. Men låt gå tänkte jag i det läget. Kanske ok med billig, utvecklingbar bredd för att frigöra medel till spets? Och det finns ingen anledning att döma Jonsson för tid och evighet redan nu. Min tveksamhet bestod i om han var rätt pusselbit där och då för backbesättningen. Kanske, under förutsättning att man rättade till allting annat. Men det har man ju inte riktigt lyckats med. När Alen är återställd. Hur ska han kunna bidra med det laget behöver för att slå in på "färdvägen"? Varför ha honom som 9:a om Rasmus kommer hem? Och skulle ej Rasmus komma, ja då är det väl ändå alldeles uppenbart heltvunget att hitta en färdig, toppback i form för topp 4. I det läget är det kanske minst lika nödvändigt att bli av med Alens kontrakt för att frigöra medel? Om man nu inte gör en kovänding och fimpar JW istället? Det känns lite elakt som att välja vaccin mot pest eller kolera. I övrigt lider vi nog mest av mer eller mindre allvarliga förkylningar där bak. Pogge och Ville blir aldrig felfria, men de bör i det stora hela räcka väldigt gott med ett fungerande försvarsarbete framför sig.

Forwardsbesättningen i sin helhet behöver inte betvivlas och tål förmodligen också en del grus i maskineriet. Men inte ens den räcker riktigt till i avsaknad av två tunga pjäser och en påläggskalv samtidigt som Thomas är oväntat blek, Zaar sjuk och inte ens vår eminente hjälpgumma Matson kan bistå med leverans. Vi lider alltså av för många bekymmer på samma gång i en viktig serieupptakt. Ej fullt manskap och icke-leverans från spets.

I den krypande desperationen efter seger kan jag köpa idén att då pröva Ted mellan Höglander och Bristedt. Men lite sarkastiskt finns då risken att man fullbordar lite av en "Eldebrinks tombola-matchning" och gör killarna mer osäkra och förvirrade. Det kan vara klokt att hålla det som faktiskt fungerar intakt och i stället ändra det som är mer eller mindre tveksamt, därmed redan stukat och behöver piffas upp.

Jag tror kanske mer på att försöka använda Lucas som återbördad frälsare nu och spela honom tillsammans med Ted och Thomas. Gissar att Cam resonerar så ockaå. Förmår inte Thomas förvalta varken Teds eller Lucas mackor börjar det kanske bli dags att tänka om kring den förväntade "spetsen"?

Tills någon annan formation tydligt hittat rätt röstar jag alltså lite av "trygghetsskäl" för att i väntan på Sjöa ännu hålla "tredjekedjan" Höglander-Erik-Bristedt intakt. Låt istället Matson få återgå som center. För att anknyta till Mike "meningslösa enhet", kanske utgöra något mer meningsfullt med Sandin och Zaar? Zaar kanske inte ens är spelbar, men har i vilket fall som helst heller inte gjort sig förtjänt av ett abbonemang på plats i "förstaformationen". Annars får man anledning att stuva om även bland Bengtsson-Ryfors-Liss. För Lucas måste in. Jag skulle kanske behålla även den enheten intakt imorgon och ge Ryfors två matcher tilli på sig att övertrumfa Matson i kampen om en centerplats, i väntan på Matt. I kampen Sjöa/Erik har han redan förlorat. Därefter återstår endast att äntligen testa Ryfors som ytter. Mao börjar jag bli övertygad om att man bör låta Matson få känna sig mer bofast som center. Varför ändra på det som resulterat? Hellre låta Ryfors flytta runt och testas som ytter härnäst. Jag håller i dagsläget fortfarande Jäger som 13:e, före Ludvig och Horwath.

Skulle inte bli förvånad om Cam låter en frisk Zaar återgå till Thomas och behålla samtliga enheter intakt, förutom om att Matson och Lucas går in med Sandin i stället för Horwath och Ludvig.

Vi kan i alla fall hysa tillförsikt i att kombinationsmöjligheterna är närmast oändliga efterhand som vi efterhand blir fler. Nog ska det gå att få fungerande formationer framöver. Frågan är i vad mån Lucas, tränarna och laget kan bistå med den biten redan imorgon? Eller, hur mycket grus i maskineriet tål laget innan självförtroendet kräver resultat?

Henrik

Antal inlägg : 564
Registreringsdatum : 18-06-12

Användarens profil

Inlägg av TitanusDenAndra i fre sep 21 2018, 16:59

Henrik jag respekterar ditt kunnande och ditt engagemang och vi är glada som har dig och Mike som skriver här.
Däremot så är det aningen bekymmersamt att man hela tiden letar efter bortförklaringar. Här på forumet är det ändå högre i tak men i den jävla gruppen Högra Sitt råder det någon skrämmande Kumbayamentalitet där man inte får skriva något som inte är en massiv hyllning.
Men dessa bortförklaringar är aningen bisarra. Från matcherna hittills har man hört :

* Vi har ett nytt lag.
* Vi har historiskt svårt för DIF och SAIK borta (stämmer inte, bara SAIK)
* Vi hade många backar borta (stämmer inte, bara en som kanske inte ens kommer tillbaka)
* Vi hade många forwards borta (fine, det köper jag men det var planerat förutom Zaar)
* Vi hade otur mot DIF med domaren i tredje. (Bullshit)
* Vi var inte med ifrån början (Jaha är det mitt fel?)

Dessa två matcher har sett likadant ut som under Masken och senila Eldebrink. Vimsigt,bedrövligt,långsamt och tafatt.

Jag målar inte upp en krisstämpel .... än.
Men tar vi inte alla 3 poängen imorgon (Frölunda väntar dessutom) så är jag fullkomligt övertygad om att även denna säsong kommer att bli en kamp om att undvika negativt kval och jag anser det vara uteslutande ledningens fel eftersom man förlängde med Youds,Bibic,JW samtidigt som man gör sig av med två duktiga backar.
Så med en DÅLIG backbesättning så gör man den ännu sämre.

Dagens Röglespelare sitter med löner i spannet 100.000 till 350.000 kronor PER MÅNAD och jag kräver att dom visar kuk och vilja imorgon.
Det dom har visat hittills dessa två matcher har varit under allt kritik och med 4% av serien spelat så har Rögle varit tveklöst sämst.

Imorgon är jag i hallen och ska bli go i lacken redan från 16.00. Kräver att spelarna levererar och Abbot bör slippa sina mediala floskler. Säg som det är. Du har usla backar eftersom du och Chris hade tilltro till backar som inte håller på en såhär hög nivå. JW och Bibic är sopor och alla visste det förutom er två. Jonsson är valpig men OK. Ahnelöv och Curran kommer behöva 10 - 15 omgångar innan dom levererar på toppnivå, om dom ens gör det då. Det har vi inte råd men.

På forwardssidsan så istället för att leverera spelare som på grund av hjärnskakningar och skatter inte spelar en tredjedel av säsongen så skulle man värvat 2 klasspelare som låt oss sig Broc ifrån LHC eller Palusaj som var i Brynäs. Istället sitter vi här med en Thomas som är fruktansvärt medioker och en Sjöa som kommer spela 2020. Bedrövligt.

Det sjukaste är att att vi sitter här med 2-10 i röven på två matcher och läser man Rögleforum eller HD så är jag den enda i hela världen som är bekymrad. Alla andra letar bortförklaringar.

TitanusDenAndra

Användarens profil

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum: