Nya tröjorna

Gå ner

Nya tröjorna

Inlägg av Citizen i fre aug 17 2018, 21:04

Hade hoppats på en bättre facelift av tröjorna. Gillar inte den röda outlinen... plottrigt och orent med de tunna linjerna. Tyvärr tummen ner från mig.

Citizen

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 18-06-11

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Nya tröjorna

Inlägg av Mike i fre aug 17 2018, 21:34

De nya ser bättre ut än de gamla tycker jag. Hade kanske önskat svarta och vita inslag istället för röda och vita. Men ett steg i rätt riktning iaf.
Mike
Admin

Antal inlägg : 178
Registreringsdatum : 18-06-10

Användarens profil

Inlägg av fidelis i lör aug 18 2018, 01:15

Lite plottrigt möjligtvis, men jag är själv ett stort fan av våra äldre tröjor med röda detaljer och skrev i vårt förra forum att jag ville se att de gjorde comeback. Så jag är personligen nöjd! Om inte annat så får det i alla fall våra matchtröjor att sticka ut lite från mängden, inte många kommer på tanken att beblanda grönt med rött.

Ett steg i rätt riktning, som Mike summera det. Det känns som det gröna-vita-röda är värt att vidareutveckla, och detta är en fin start. Hoppas på lite nya halsdukar och dylikt där de röda och skånska detaljerna är tillbaka också!

fidelis

Antal inlägg : 12
Registreringsdatum : 18-06-17

Användarens profil

Inlägg av Mike i sön aug 19 2018, 21:15

Hoppas att de har ändrat till en mörkare nyans av grönt. Att döma av bilden ovan verkar så vara fallet, men tittar man på HDs bilder från Köln så är det fortfarande kräkgrönt. Det är försäsongströjor ska sägas men oroväckande kan jag tycka.
Mike
Admin

Användarens profil

Inlägg av Citizen i sön aug 19 2018, 21:23

Jag tycker det ser ut som samma gröna. Pressbilder tenderar innehålla mer mättnad i färgerna. Är det nån som sett hela dräkten? Byxor och damasker fattas. Fortsatt gröna byxor eller kanske svarta? Tror det varit snyggt med svarta med grön-röda revärer.

Citizen

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 18-06-11

Användarens profil

Inlägg av Mike i sön sep 16 2018, 13:02

Bortatröjorna är gräsligt fula.
Mike
Admin